Заказать сайт для гостиницы,отеля,мотеля.

Заказать сайт для гостиницы, отеля, мотеля

Сайт для готелю, мотелю

 

Основне завдання будь-якого Інтернет-ресурсу, будь то сайт готелю, готелю або сайт будинки відпочинку полягає в залученні уваги до наданої послуги потенційним постояльцям і гостям. Однак, на жаль, на сьогоднішній день ситуація складається таким чином, що більшість сайтів готелей не просто залишають бажати кращого, а просто не справляються зі своїм завданням - залученням клієнтури.

 

Найбільш часто зустрічаються помилки офіційних сайтів будинків відпочинку і готелів легко перерахувати. Це і недостатня кількість корисної інформації, і «перегини» з оформленням, і недостатній бюджет, і ряд інших, ні трохи не менше прикрих моментів.

Створюючи сайт для готелю або будинку відпочинку, дуже важливо усвідомлювати той факт, що Інтернет-ресурс цього типу дещо відрізняється від звичайного інформаційного сайту.

 

Отже, яким же він повинен бути, ідеальний сайт для готелю або санаторію?

1. Почнемо з того, що «готельний» сайт обов'язково повинен бути багатомовним навіть в тому випадку, якщо ви зовсім не орієнтуєтеся на іноземну клієнтуру. Серед переліку підтримуваних сайтом мов при цьому обов'язково повинен бути присутнім англійська, інші варіанти можуть варіюватися. Підтримка Інтернет-ресурсом декількох мов мимоволі підніме статус готелю або будинку відпочинку, якому він присвячений, до дуже високих меж. Адже це викличе асоціацію роботи на міжнародному рівні. Крім того, цілком імовірно, ваш готель і будинок відпочинку раніше ігнорувався громадянами інших країн, бо вони не мали можливості отримати про нього інформацію на знайомому або рідною мовою.

2. Сайт готелю або будинку відпочинку обов'язково повинен містити докладний текстовий опис самого готелю, її інфраструктури, пропонованих номерів, послуг та ін. Дуже важливо, щоб текстова інформація підтверджувалася численними фотографіями, відеороликами та іншим графічним оформленням. Особливу увагу приділіть якості як текстового контенту, так і графічного наповнення. Для створення фотографій краще запросити професійного фотографа. Але не буде зайвим, якщо на сайті зможуть розміщувати фотографії і відвідувачі, раніше встигли побувати в готелі або будинку відпочинку.

3. Особливу увагу слід приділити і наявності прайс-листа. У відвідувачів сайту готелю повинна бути можливість не тільки візуально ознайомитися з "красотами" готелю, але і отримати інформацію про те, в яку суму їм обійдеться відпочинок у вашому готелі. Більшість людей не звикли розкидатися грошима, швидше - вважати їх. А тому, якщо ви не розмістите на сайті інформацію, що стосується вартості ваших послуг, більшість клієнтів елементарно покинуть Інтернет-ресурс і продовжать пошуки.

4. Дизайн офіційного сайту готелю, готелю або будинку відпочинку ні в якому разі не повинен бути оформлений в похмурих тонах. Все повинно бути світлим, а разом з тим яскравим і свіжим. Інакше кажучи, у відвідувача сайту повинні з'явитися асоціації з відпочинком і спокоєм.

5. Необхідно обов'язково організувати і зворотний зв'язок потенційних клієнтів із співробітниками готелю, готелю або будинку відпочинку. І в даному аспекті краще не обмежуватися однією лише тільки електронною поштою. Додайте на сайті номер скайпу, ICQ і інших аналогічних програм. Співробітники, які будуть відповідати на питання клієнтів повинні не тільки своєчасно реагувати на запити, а й знати кілька іноземних мов (якщо, звичайно, ви все-таки зацікавлені в залученні іноземної аудиторії).

6. Зверніть увагу і на навігацію сайту, вона повинна бути максимально простий - інтуїтивно зрозумілою. Навряд чи потенційного гостя будинки відпочинку або готелю порадує необхідність витратити багато часу на те, щоб знайти потрібну йому інформацію.

7. Модуль on-line бронювання. Ми рекомендуємо впровадити модуль бронювання номерів прямо з вашого сайту, ще краще, якщо кожна окрема сторінка з описом класу і типу номера матиме пряме посилання на бронювання саме цього номера. Інтеграція системи on-line бронювання вимагає великих фінансових і тимчасових витрат. Також існують готові системи бронювання, які надають можливість моментальної інтеграції в ваш сайт, наприклад, система iGlobe.

 

8. І, нарешті, особливо відповідально підійдіть до вибору компанії, якій ви довірите створення і просування сайту будинки відпочинку, готелю або готелю. Спочатку чітко сформулюйте самому собі, що конкретно ви хочете отримати в результаті, зробіть добірку успішних і логічних, на ваш погляд, сайтів. Ні в якому разі не звертайтеся в веб-студії, які тільки починають освоювати відповідний сектор ринку. Цілком ймовірно, в них працюють талановиті веб-дизайнери та програмісти, але відсутність належної кількості досвіду все ж може зіграти злий жарт. Краще скористайтеся послугами фахівців, які міцно стоять на ногах і мають велику клієнтуру, задоволену результатами співпраці.

Але найголовніше, ні на секунду не забувайте про те, що безкоштовний сир буває тільки в мишоловці. А це означає, що якщо ви зацікавлені в тому, щоб сайт готелю або будинку відпочинку приносив вам прибуток, в нього доведеться серйозно вкластися. Втім, не турбуйтеся, всі витрати, які ви понесете, обов'язково окупляться, причому в найкоротші терміни.

Колектив компанії ПРОСАЙТ готовий створити хороший сайт для Вашого готелю, готелю, санаторію або МОТЕЛЮ! Розумні ціни та дотримання термінів - гарантуємо.

Всі статті...

Заявка на консультацію

Я не робот*

Приклади Таких Сайтів