Заказать продвижение, раскрутка интернет магазина в Киеве по Украине.
• Верхні позиції в пошуковій видачі.
• Відвідуваність збільшується - продажі ростуть.
1. Вивчаємо бізнес і сайти ваших конкурентів
Аналіз специфіки бізнесу необхідний, щоб підібрати ефективні запити (слова і фрази, які користувач вводить в пошуковий рядок) і просунути ваш сайт в ТОП.
Вивчення стратегії просування сайтів-конкурентів дозволяє виробити власну програму ефективного просування, щоб меншими витратами обійти конкурентів в пошуковій видачі.
2. Підбираємо ефективні запити для просування сайту інтернет-магазину
Ми підбираємо запити і формуємо «семантичне ядро» для подальшого перетворення сайту. Ми можемо охопити майже 100% цільової аудиторії, використовуючи сотні і тисячі продають запитів. Ефективне пошукове просування інтернет-магазину дозволяє залучити на сайт більше потенційних покупців.
3. оптимізуємо сторінки сайту
SEO-оптимізація інтернет-магазину по частині контента на увазі, що зміст має бути унікальним і включати ефективні запити. Тоді пошукові машини будуть індексувати сторінки сайту (копіювати і поміщати їх в базу) для видачі користувачам як відповідні результати.
Небезпека: Якщо користувач пішов з вашої сторінки через кілька секунд, тому що не знайшов необхідної інформації, то не дивуйтеся, коли з часом рейтинг вашого сайту буде падати. Причина - негативний поведінковий фактор: якщо порожніх заходів буде багато, то пошукові машини вважатимуть сайт нерелевантних і будуть праві, знижуючи його позиції у видачі.
Причини відтоку відвідувачів можуть бути самими різними, починаючи з відсутності адекватного контенту, некоректної роботи пошуку всередині сайту, закінчуючи невигідними маркетинговими пропозиціями (завищений цінник).
Що робити: Завжди можна мінімізувати негативні чинники, що стосуються SEO. Контент не повинен бути просто SEO-оптимізованим. Важлива умова - щоб інформація була корисною і грамотно структурованою. Якщо це інтернет-магазин техніки, то необхідно дати повний опис товару, технічних характеристик, інструкції у форматі * pdf і т. Д.
SEO-оптимізація інтернет-магазину має на увазі підготовку не тільки тексту, а й інших елементів: фото, відео та ін. Споживачеві деколи складно зважитися на покупку в віртуалі, йому важливо потримати товар в руках, розглянути його зблизька. Надайте йому таку «вітрину», максимально наближену до реальності. Це може бути демонстрація продукту в 3D, ряд якісних докладних фотографій. Для інтернет-рітейлу велике значення має зображення товару, воно повинно бути максимально інформативним.
Що робимо ми: Ми вивчаємо поточний контент сайту і даємо рекомендації по його поліпшенню, якщо це необхідно. Великий досвід роботи в SEO дозволяє нам ліквідувати поточні недоліки і уникнути помилок надалі.
Для підвищення авторитетності сайту ми розміщуємо на спеціалізованих ресурсах, форумах, соціальних мережах посилання на ваш сайт. Це дозволяє підвищити авторитет вашого ресурсу для пошукових систем і поліпшити результати видачі.
4. Проводимо технічний аудит
Технічний аудит - важливий етап просування сайту магазину. Ваш інтернет-магазин може мати багатий асортимент, володіти добре структурованим і інформативним змістом, але технічні помилки призведуть всі зусилля оптимізації до нульового результату.
1. Сторінка довго завантажується. Якщо час завантаження перевищує 3 секунди, користувач йде з сайту, і ви втрачаєте 40% потенційних покупців. Кожна додаткова секунда завантаження веде до втрати 7% конверсії. Збитки пристойні. Проблему із завантаженням вирішити нескладно, набагато складніше повернути користувачів, яких ви змусили чекати.
2. Внутрішній пошук не функціонує належним чином. Найчастіше при аудиті інтернет-магазинів ми стикаємося з такою картиною: товар в наявності є, він представлений в каталозі, але при введенні найменування в пошуковий рядок сайту, продукт не з'являється у видачі.
Виявляємо технічні помилки (в програмному коді, структурі сайту і т.д.), даємо рекомендації по їх усуненню. Бувають випадки, коли необхідно серйозне втручання програмістів. Але деколи достатньо використовувати можливість кешування даних, мінімізувати застосування JavaScript, налаштувати редирект і виконати нескладні маніпуляції, які приведуть вас до позитивного результату без великих витрат.
5. Розробляємо стратегію і ведемо моніторинг відвідуваності сайту
В процесі SEO-просування вашого інтернет-магазину ми розробляємо стратегію просування, коригуючи її в разі змін алгоритмів пошукових машин. Постійний моніторинг видимості сайту і окремих сторінок, оперативність, зміщення фокусу просування при необхідності на найбільш ефективні напрямки дозволяють підвищити конверсію (перетворення) відвідувачів в реальних клієнтів.
SEO-оптимізація неефективна, якщо діють сторонні чинники, які повинні враховуватися в процесі комплексного інтернет-маркетингу.
Наприклад, заради збільшення середнього чека ви пропонуєте користувачеві додаткові «акції», «новинки» і т.п. вже на етапі оформлення покупки. Ваша мета - щоб користувач додав до кошика нові товари. У відповідь - більшість потенційних клієнтів йде з сайту, так як у них виникає відчуття, що їм «впарюють» продукцію. Потрібно прибрати зайві подразники і максимально спростити шлях користувача до покупки товару. ....
Інший приклад - сервіси. Онлайн-консультант підвищить конверсію вашого інтернет-магазину, якщо користувач отримає відгук протягом 10-15 секунд, а потім - вичерпні відповіді на питання. В іншому випадку покупець піде з вашого ресурсу. Також потрібно стежити, наскільки подібний сервіс підходить вашому сайту. Сервіс повинен відповідати цільової аудиторії. Якщо ви бачите негативну динаміку в плані конверсії після установки онлайн-консультанта, краще якомога швидше відмовитися від нього.
6. Складаємо технічне завдання для SEO-просування інтернет-магазину
Фахівці складають технічного завдання (ТЗ), в якому містяться керівництво до дії по оптимізації сайту. Після узгодження з замовником ми приступаємо до роботи. Принцип роботи - діяти строго за узгодженим ТЗ. Ви завжди зможете проконтролювати наші дії.
Заказать раскрутку интернет магазина