Создание интернет магазина строительных материалов Торус Киев

Категория: Интернет магазин

Як створити інтернет-магазин будівельних матеріалів
 
Скласти бізнес-план з продажу будівельних та оздоблювальних матеріалів

Для кожного, хто хоч раз замислювався над тим, як відкрити свій інтернет-магазин одягу чи будівельних матеріалів, важливо спочатку пропрацювати бізнес-план. У ньому зазвичай докладно розписується приблизний порядок дій щодо його створення та просування.
Спершу варто визначити географію, або ж розташування, діяльність. В основному вам доведеться працювати на свій регіон. Обумовлено це тим, що будівельні матеріали повинні бути завжди під рукою, адже клієнт навряд чи чекатиме кілька тижнів або місяців, доки вони до нього приїдуть. Гаджети або одяг не є терміновою потребою, на відміну від будматеріалів. Саме тому потрібно намагатися не допускати виникнення форс-мажорів і надавати оперативну доставку до покупця. Є також ймовірність, що товари доведеться відправляти не лише своєю країною, а й сусідні чи дальні регіони.
Від вашого розташування залежатиме подальший вибір постачальників та способів доставки.
Далі варто визначити вашу цільову аудиторію, на яку якраз буде розрахований.

ЦА буває різною:

  •     ті, хто збирається збудувати елітний будинок. Ця категорія практично не обмежена в грошах, тому вони завжди купують найкращі та найдорожчі товари;
  •     компанії з будівництва. Найчастіше це великі компанії, які відбудовують безліч багатоповерхових будинків. Це будівельники невеликих котеджів, які потім виставляються на продаж. Вони завжди мають потребу в наявності будівельного матеріалу;
  •     звичайні люди, яким потрібно зробити невеликий ремонт у квартирі чи будиночку. Ця аудиторія не закуповує матеріали у великих обсягах, але попит є завжди.

Після того, як ви визначилися із попередніми двома факторами, варто опрацювати основний асортимент товарів. Це є ключовим моментом у створенні магазину, адже саме від цього залежатиме успіх магазину. Тут є кілька правил, які перевірені роками і завжди працюють:

  •     великий вибір. Надаючи максимально великий асортимент, покупець зможе замовити у вас все, що йому потрібно відразу, а не в різних магазинах. Тому основною метою є відсутність появи великих дірок у виборі, щоб клієнт не пішов до конкурента;
  •     менше, але якісніше. Незважаючи на те, що це правило спершу здається суперечливим першому, воно є досить дієвим. Адже якщо ви зробите основну ставку на певний сегмент, надавши всі товари йому максимально широко, ви залишитеся тільки у виграші;
  •     продаж допоміжних товарів. Оскільки будь-якому покупцеві набагато зручніше і простіше купити все необхідне в одному магазині, буде дуже вигідно на сторінці, наприклад, будівельних сумішей показати бетонозмішувач або відповідний дриль.

Наши преимущества

Мы работаем с 2002 года и за прошедшее время накопили богатый опыт решений в различных областях сайтостроения.
Сайт созданный нашей веб-студией сможет обслуживать любой сотрудник вашей компании, не зависимо от его уровня знания компьютера.

Работаем 14 лет

Индивидуальный подход к клиенту - разработка сайтов отвечающих требованиям клиентов.

Более 100 клиентов

Помогаем нашим клиентам увеличить продажи через интернет и сделать бизнем эффективнее.

Свыше 1000 проектов

Большой опыт работы над проектами различной сложности. Индивидуальные проекты.

Всегда в срок

Работа в рамках договора и технического задания, с гарантией и ответственностью исполнителя.

Ничего лишнего

Индивидуальные и простые системы управления сайтом. Просто в управлении.

Готовые решения

Мы рады предложить вам индивидуальные решения для вашего бизнеса, которые не требуют специального обучения.