Создание интернет магазина строительных материалов Торус Киев

Категорія: Інтернет магазин

Як створити інтернет-магазин будівельних матеріалів
 
Скласти бізнес-план з продажу будівельних та оздоблювальних матеріалів

Для кожного, хто хоч раз замислювався над тим, як відкрити свій інтернет-магазин одягу чи будівельних матеріалів, важливо спочатку пропрацювати бізнес-план. У ньому зазвичай докладно розписується приблизний порядок дій щодо його створення та просування.
Спершу варто визначити географію, або ж розташування, діяльність. В основному вам доведеться працювати на свій регіон. Обумовлено це тим, що будівельні матеріали повинні бути завжди під рукою, адже клієнт навряд чи чекатиме кілька тижнів або місяців, доки вони до нього приїдуть. Гаджети або одяг не є терміновою потребою, на відміну від будматеріалів. Саме тому потрібно намагатися не допускати виникнення форс-мажорів і надавати оперативну доставку до покупця. Є також ймовірність, що товари доведеться відправляти не лише своєю країною, а й сусідні чи дальні регіони.
Від вашого розташування залежатиме подальший вибір постачальників та способів доставки.
Далі варто визначити вашу цільову аудиторію, на яку якраз буде розрахований.

ЦА буває різною:

  •     ті, хто збирається збудувати елітний будинок. Ця категорія практично не обмежена в грошах, тому вони завжди купують найкращі та найдорожчі товари;
  •     компанії з будівництва. Найчастіше це великі компанії, які відбудовують безліч багатоповерхових будинків. Це будівельники невеликих котеджів, які потім виставляються на продаж. Вони завжди мають потребу в наявності будівельного матеріалу;
  •     звичайні люди, яким потрібно зробити невеликий ремонт у квартирі чи будиночку. Ця аудиторія не закуповує матеріали у великих обсягах, але попит є завжди.

Після того, як ви визначилися із попередніми двома факторами, варто опрацювати основний асортимент товарів. Це є ключовим моментом у створенні магазину, адже саме від цього залежатиме успіх магазину. Тут є кілька правил, які перевірені роками і завжди працюють:

  •     великий вибір. Надаючи максимально великий асортимент, покупець зможе замовити у вас все, що йому потрібно відразу, а не в різних магазинах. Тому основною метою є відсутність появи великих дірок у виборі, щоб клієнт не пішов до конкурента;
  •     менше, але якісніше. Незважаючи на те, що це правило спершу здається суперечливим першому, воно є досить дієвим. Адже якщо ви зробите основну ставку на певний сегмент, надавши всі товари йому максимально широко, ви залишитеся тільки у виграші;
  •     продаж допоміжних товарів. Оскільки будь-якому покупцеві набагато зручніше і простіше купити все необхідне в одному магазині, буде дуже вигідно на сторінці, наприклад, будівельних сумішей показати бетонозмішувач або відповідний дриль.

Наші переваги

Ми працюємо з 2002 року і за минулий час накопичили багатий досвід рішень у різних галузях створення сайтів.
Сайт, створений нашою веб-студією, зможе обслуговувати будь-який співробітник вашої компанії, незалежно від його рівня знання комп'ютера.

Працюємо 20 років

Індивідуальний підхід до клієнта - розробка сайтів, що відповідають вимогам клієнтів.

Понад 300 клієнтів

Допомагаємо нашим клієнтам збільшити продажі через інтернет та зробити бізнес ефективнішим.

Понад 1000 проектів

Великий досвід роботи над проектами різної складності. Індивідуальні проекти.

Завжди вчасно

Робота в рамках договору та технічного завдання, з гарантією та відповідальністю виконавця.

Нічого зайвого

Індивідуальні та прості системи керування сайтом. Просто в управлінні.

Готові рішення

Ми раді запропонувати вам індивідуальні рішення для вашого бізнесу, які не потребують спеціального навчання.