Почему нельзя сделать Лендинг Пейдж за один день и за одну тысячу гривен.

 Типичные ошибки в выборе разработчиков одностраничного продающего сайта или сайта-визитки.

Популярність посадочних сторінок в світі інтернет-маркетингу зростає як на дріжджах. Зараз кожен другий веб-майстер з 11-го «А» готовий зробити для вас «лендос за 1 тисячу» (гімназисти попросять 2 тисячi).

Природно, все люблять економити, тому навіть такі пропозиції користуються попитом. Саме через таких оголошень і через невеликий обсяг багато клієнтів і бізнесмени переконані, що посадкова сторінка повинна коштувати копійки. Це всього лише один з безлічі стереотипів.

Сьогодні на порядку денному 8 хибних думок новачка про посадочних сторінках. Тож почнемо!

1. Лендінг Пейдж робиться швидко і недорого.

Найбільш поширена помилка щодо посадкової сторінки - вона повинна бути дешевою. На думку дилетанта, розробники Лендінгем Пейдж за 1-2 тис.грн. можуть швиденько накидати за день сторінку, засунути туди по максимуму інформації та відправити творіння у вільне плавання. На ділі ж, це дітище досить швидко загубиться в безмежному океані конкурентів.

Головне завдання фахівця з розробки landing page - максимально точно виявити цільову аудиторію продукту. Практично кожен бриф з нашими клієнтами ми починаємо з питань про цільову аудиторію. Ми не просто так радимо дружити з mind-картами, прискіпливо аналізувати wordstat, переглядати форуми і обдзвонювати своїх клієнтів. Саме точне попадання в свою ЦА - перший і головний нирок в той самий онлайн-океан.

Коли ми навчилися розуміти споживача продукту, що просувається, нам набагато простіше запропонувати йому саме те, в чому він потребує. Виходячи з факторів його вибору, його страхів і можливостей, ми розробляємо структуру посадкової сторінки, тобто пропонуємо йому інформацію саме в тій послідовності, в якій він готовий її сприймати.

Нарешті, після ретельно розробленою структури і багато разів переписаного і відредагованого копірайтингу ми розробляємо дизайн. І навіть тут просто «красивих фоток» буде недостатньо - важливі деталі. Важливо враховувати психологію сприйняття відвідувача: сприйняття кольорів, розмір кнопки призову до дії, шрифт, розташування тексту і багато-багато інших дрібниць.

Це тільки половина роботи фахівця: є ще верстка, аналітика і т.д. І навіть цю половину зробити за 1 тисячу за один день - не сама реальна задача.

2. Заголовок? Опишемо все.

Зрозуміло, обговорення цього стереотипу почнемо з хвилинки заїждженій статистики: 80% читають тільки заголовки, 20% - ще й текст. Автора цього дослідження мені, на жаль, виявити не вдалося («на думку маркетологів» - ось вам і джерело). Тому, я звернувся до конкретнішого думку. Ось що говорить з цього приводу гуру науки про рекламу:

 

     «Заголовки читають у 5 разів більша кількість читачів, ніж основний текст». Девід Огілві

Посил очевидний: заголовки дійсно дуже важливі. Саме тому необхідно вказувати в заголовках основні вигоди від продукту, саме тому конкретика в заголовках (наприклад, цифри) позитивно впливає на конверсію. І саме тому заголовок повинен бути «Ви-орієнтованим» і чіпляти читача, тобто змушувати дивитися далі. Тільки після цього читач, можливо, зверне увагу на зміст блоку.

3. Відвідувач відразу повинен купувати

Багато починаючі розробники посадочних сторінок або просто недосвідчені клієнти витрачають великі гроші на крутий дизайн, пишуть вбивчі тексти і готують професійні фото і відеоматеріали для свого Лендінга, але часто забувають про чарівну кнопці, завдяки якій відвідувач стає лідом. А точніше, просто не надають їй належного значення, вставляючи в кінці сторінки якусь марну форму заявки (а адже до кінця сторінки більшість відвідувачів просто не доходить).

Про важливість наступного кроку ми вже говорили неодноразово. Існує достатня кількість цікавих закликів до дії. У нашому блозі ми навіть присвятили цій темі вкрай пізнавальну статтю.

Зрозуміло, під різні тематики підходять різні наступні кроки, однак, є три обов'язкових правила грамотного CTA:
- Він повинен бути природним і логічним,
- Він повинен нести в собі цінність,
- Він повинен бути легким.

Останній пункт найбільш важливий, тому що багато бізнесменів бажають отримувати гроші буквально з першого екрану і відразу використовують кнопку «Купити» або «Замовити». Проблема в тому, що, найчастіше, відвідувач не готовий відразу зробити такий важкий наступний крок, його потрібно підігріти до покупки. Саме тому ми радимо використовувати «безкоштовні консультації», «отримати подарунок», «отримати каталог» і т.д.

4. Більше тригерів! Більше переваг!

Типовий блок типового Лендінзі в мережі: «Наші переваги». Ну і в блоці, відповідно, купа переваг, ніяк не підтверджені і не взаємопов'язаних між собою. Найцікавіше, що такий блок вважається шаблонним і найчастіше використовується вгорі посадкової сторінки.

У такому підході є відразу кілька недоліків:
- Інформацію потрібно сегментувати. Краще зробити окремий блок під гарантії, окремий - під системи оплати і т.д. Чим докладніше ми представимо ключові переваги продукту, тим більше можливостей для підтвердження вигод.
- Виходячи з особливостей візуального сприйняття інформації відвідувачем, не рекомендується використовувати більше 4-х елементів в блоці. Об'єднуйте тригери або використовуйте два ряди і розтягніть блок, якщо дійсно потрібно відобразити більше тригерів.
- Усі ключові вигоди і переваги потрібно намагатися відображати на першому екрані і в заголовках. Можна взагалі обійтися без окремого блоку з однаковими тригерами, вказавши інформацію в тексті першого екрану.

5. Дизайн важливіше контенту / контент важливіше дизайну

Два протилежні полюси в сприйнятті інформації, краса проти розуму, Шопенгауер проти Декарта - дизайн проти контенту. Хто правий і хто сильніший?

Дизайн і контент повинні працювати в зв'язці. Відвідувач повинен прочитати заголовок, зацікавитися, прочитати інформацію про продукт і натиснути на кнопку наступного кроку. Завдання дизайну - правильно і гармонійно розташувати всі складові контенту.


6. Мінімалізм в тренді

Ця частина статті присвячена категоричним мріям про дизайн «як у Apple» і небажання бачити текст на своїй сторінці. Популярність мінімалізму зрозуміла, тому що читати зайву інформацію не любить ніхто. І на прочитання «Війни і миру» на посадкової сторінці часу у відвідувача немає.
Якщо ваш продукт знають всі навколо і вам вистачає логотипу для впізнаваності - ви можете собі дозволити відмовитися від зайвої інформації. В іншому випадку доведеться все-таки вказати, що саме ви пропонуєте. Для цього вам на допомогу дескриптор. Правильно складений дескриптор повинен бути лаконічний і в декількох словах висловлювати вашу пропозицію.

7. Треба розповісти про нас якомога більш детальну інформацію!

Противники радикальних мінімалістів. Цей блок якраз про тих, хто пише 5 том «Війни і миру» на сторінці і хоче викласти відвідувачеві всі найдрібніші подробиці про свій продукт. Природно, у більшості відвідувачів немає часу і бажання читати стільки тексту на Лендінзі, що спровокує відмову.

Набагато ефективніше знайти золоту середину між мінімалізмом і інформативністю. Ретельно відредагуйте текст про свій продукт, скоротіть кількість оціночних прикметників. Замість них використовуйте статистику (цифри) і приклади. Особливо добре працюють правдиві і прості приклади.

Також приділіть увагу розташуванню тексту на сторінці. Всі ми з дитинства звикли читати зліва направо, тому необхідно дотримуватися стандарту і вирівнювати текст по лівому краю. У заголовках і в горизонтальних триггерах іноді допускається вирівнювання по центру.

Не варто забувати і про розбиванні тексту на блоки або тригери. Особливо корисно супроводжувати їх тематичними іконками. Так відвідувач відразу бачить, про що цей текст. При правильно продуманій структурі ці тригери висловлюють вигоди продукту і закривають заперечення відвідувача, що гарантує вам його увагу.

8. Чим ширше асортимент, тим більше покупців

Окремо виділимо проблему широкого асортименту. Класичний маркетинговий підхід має на увазі, що чим ширше лінійка товарів, тим більше цільова аудиторія.
Якщо брати суто математичний підхід, то це працює. Однак landing page - це лише однієї сторінки сайту. Він розрахований на мінімальний час перегляду і робиться по спеціальній структурі. На Лендінзі просто мало місця, наприклад, для інтернет-магазину.

Висновки:

1) Детально продуманий Лендінгем не можна зробити за 1 день і за 1000 грн.
2) Заголовки - найважливіший елемент посадкової сторінки.
3) Чим легше наступний крок, тим вище ймовірність конверсії.
4) Необхідно сегментувати інформацію на сторінці.
5) Дизайн та контент однаково важливі для ефективності landing page.
6) Надмірний мінімалізм в дизайні посадкової сторінки впливає на ідентифікацію.
7) Не можна використовувати на сторінці не відредаговані об'ємні тексти.
8) Лендінгем добре працює при просуванні окремих продуктів або послуг.

Landing page - цікавий і ефективний інструмент інтернет-маркетингу. Використовуйте його правильно і насолоджуйтеся високими конверсіями. Ми вам допоможемо

 

Заказать раскрутку продвижение Лендинг Пейдж в Киеве по Украине

Все статьи...

Заявка на консультацию

Я не робот*