Просування адвокатського сайту

Просування сайту адвоката у ТОП-10

 

 

Ціна: від 3000 грн

Термін отримання результату: 30 днів

 

Для замовлення послуги заповніть форму: Заявка на консультацію або зателефонуйте +38 067 502 61 33

 

Просування сайту адвоката у ТОП пошукової видачі – це комплексне завдання. Необхідно опрацьовувати всі напрями оптимізації – збір семантики, технічна оптимізація, оптимізація сторінок, а також деякі специфічні аспекти, що впливають на просування сайту у цій ніші.

 


  Для сайту адвоката такими аспектами є:

 

  •      підвищення довіри пошукових систем та користувачів до сайту;
  •      відповідність контенту принципам E-A-T (експертність, авторитетність, достовірність);
  •      розробка докладної структури сайту;
  •      просування низькочастотного трафіку.

 


Базові напрями оптимізації

 

Семантичне ядро


Для просування сайту у ТОП необхідно охопити максимум запитів тематики. Характерною особливістю ніші є наявність великої кількості інформаційних запитів, які можна використовувати у статтях блогу, розділ безкоштовних консультацій тощо.

Технічна оптимізація

На сайті має бути коректна мобільна версія (або адаптивна верстка), а скрипти, форми та верстка мають коректно відображатися у різних браузерах та операційних системах. Важливо також виправити биті посилання, усунути дублі сторінок, налаштувати коректне формування URL-адреси та підвищити швидкість завантаження сторінок, у тому числі на мобільних пристроях – все це безпосередньо впливає на позиції сайту на пошуку.

Оптимізація сторінок

Вибрані для просування запити групуються на сторінках, і проводиться робота з оптимізації. Ключові слова із запитів включаються до метатегів title, description, H1. Тексти сторінок коригуються або пишуться заново також з урахуванням природного входження цих ключових слів.

 


Структура сайту

 

У процесі формування семантичного ядра для сайту створюються десятки нових сторінок просування запитів. У результаті стару структуру сайту найчастіше доводиться повністю переробити, тому що в неї складно органічно вписати їх усі. Ми розробляємо нову, розподіляючи сторінки по розділах та підрозділах – так, щоб користувач міг легко знайти потрібне. Наприклад, каталог послуг на сайті адвоката можна структурувати за такими принципами:
виділити у різні категорії послуги для фізичних та юридичних осіб ("адвокат для громадян", "адвокат для бізнесу");

у межах цих категорій розподілити послуги за видом права (цивільні справи, кримінальні справи, житлові питання, податкові спори, сімейне право);

далі у структурі розмістити сторінки окремих послуг, наприклад, у розділі "адвокат у сімейних справах" можна виділити розділи "адвокат із розлучень", "адвокат у спадок", "адвокат з позбавлення батьківських прав";

посилання на популярні запити можна додати до підвалу сайту, а також до розділів каталогу послуг у вигляді окремого блоку "Популярні послуги".

Добре продумана структура сайту не тільки сприяє просуванню, але й зручна для користувача – він швидко знайде потрібну йому сторінку та запишеться на консультацію.

 

Експертність, авторитетність та трастовість сайту

 

Просування сайту в тематиці адвокатських послуг потребує підвищення довіри користувачів та пошукових систем до сайту. Для цього використовується:

 

  •      розміщення у розділі контактів або на сторінці "Про компанію" реального фото адвоката;
  •      розміщення дипломів, нагород, сертифікатів, що підтверджують його кваліфікацію та експертність;
  •      ведення розділу безкоштовних онлайн-консультацій. Такий розділ додатково сприяє просуванню низькочастотного трафіку – у питаннях будуть присутні реальні запити користувачів;
  •      ведення розділу прикладів із практики або включення таких прикладів безпосередньо на сторінки послуг;
  •      відгуки клієнтів і т.д.

Тексти на сторінках також мають відображати експертність сайту. Для їх підготовки ми залучаємо копірайтерів, які розуміються на тематиці адвокатських послуг.

Просування в ТОП сприяють тексти, написані професійною, експертною мовою, із вживанням термінів тематики, але при цьому зрозумілі звичайному користувачеві.

 

Низькочастотні запити

Ще одна відмінність цієї тематики – це велика кількість довгих запитів із низькою частотністю. Користувачі часто формують запит у пошукову систему із зазначенням різних особливостей юридичної проблеми, наприклад, "як розділити майно при розлученні, якщо колишній чоловік проти та він інвалід", "як притягнути до відповідальності сусідів у багатоквартирному будинку за шум уночі" тощо.

За такими запитами можна отримати велику кількість трафіку. Найпростіший шлях оптимізації під них – ведення розділу безкоштовних консультацій. У цьому випадку самі користувачі створюватимуть контент із потрібними ключовими словами; від вас же знадобляться лише грамотні, експертні консультації до нього, які підвищуватимуть довіру користувачів.

 

 

Всі статті...

Заявка на консультацію

Я не робот*

Приклади Таких Сайтів