Реклама та просування юридичних послуг в інтернеті
Ціна: від 3000 грн
Термін отримання результату: 30 днів
Для замовлення послуги заповніть форму: Заявка на консультацію або зателефонуйте +38 067 502 61 33
Якщо ви замислилися над просуванням юридичного сайту – ви на правильному шляху. Будь-яка колегія адвокатів, юр. фірма або юрист приватної практики повинні мати свій сайт, щоб потенційні клієнти могли:
Такою є сучасна реальність.
Особливості просування юридичних послуг
Займаючись просуванням сайтів з 2002 року, ми знаємо, що необхідно використовувати для успішного розкручування юридичних ресурсів. Потрібне паралельне виробництво:
Такий продуманий підхід дає комплексний ефект від запуску реклами та традиційних заходів, спрямованих на просування юридичної фірми:
Як ми працюємо над просуванням юридичного сайту
Конкретну стратегію ми розробляємо, виходячи з особливостей компанії-замовника та займаної нею ніші на ринку юридичних послуг. Коротко окреслимо можливі дії:
Займаючись розкручуванням у соціальних мережах, ми фокусуємося на впізнаваності особистого (для адвоката) або корпоративного (для юридичної компанії) бренду. Одним із найскладніших, але важливих моментів є створення експертного юридичного контенту. Потенційний клієнт адвоката, націлений на отримання конкретної послуги досвідченого юриста, ретельно моніторить інтернет, вивчаючи отриману інформацію про фірми, що працюють у сфері, що його цікавить. І довірятиме він не відвертій рекламі юридичних сайтів, а максимально компетентній думці.
Ми довіряємо створення юридичного контенту копірайтерам, які володіють специфікою теми та створюють тексти, зрозумілі та корисні для вашої цільової аудиторії. Реклама покликана привести безпосередньо на сайт, де можна записатися на консультацію до адвоката, залишивши свої контакти.
Також у соцмережах публікуються цікаві пости з конкретними кейсами або у форматі «питання-відповідь». Це дозволяє продемонструвати професійну компетенцію ваших юристів та загальний досвід компанії у вирішенні різноманітних питань. Зацікавлена аудиторія звертатиметься до вас, як до фахівців, які заслуговують на довіру. Щоб з'ясувати, які аспекти юридичної тематики цікавлять ваших потенційних клієнтів, ми використовуємо статистику запитів з ПС Google.