Розкрутка та реклама адвокатів та юридичних фірм

Реклама та просування юридичних послуг в інтернеті

 

 

Ціна: від 3000 грн

Термін отримання результату: 30 днів

 

Для замовлення послуги заповніть форму: Заявка на консультацію або зателефонуйте +38 067 502 61 33

 

Якщо ви замислилися над просуванням юридичного сайту – ви на правильному шляху. Будь-яка колегія адвокатів, юр. фірма або юрист приватної практики повинні мати свій сайт, щоб потенційні клієнти могли:

 

  •      знайти в інтернеті перелік та вартість їхніх послуг,
  •      дізнатися регалії фахівців,
  •      переваги і, звісно,
  •      контакти.

Такою є сучасна реальність.

 

Особливості просування юридичних послуг

 

Займаючись просуванням сайтів з 2002 року, ми знаємо, що необхідно використовувати для успішного розкручування юридичних ресурсів. Потрібне паралельне виробництво:

 

  •      пошукового просування (СЕО);
  •      розкрутки у соціальних мережах (SMM);
  •      контекстної реклами;
  •      управління репутацією в мережевих медіа (SERM).

 

Такий продуманий підхід дає комплексний ефект від запуску реклами та традиційних заходів, спрямованих на просування юридичної фірми:

 

  •      Контекстна реклама дозволяє миттєво залучити нових клієнтів із цільової аудиторії адвоката та розширити «ареал впливу» конкретної фірми.
  •      Розкрутка юридичної послуги дає можливість збільшити частоту звернень із соц.мереж, завдяки наочній демонстрації професіоналізму юриста та використання грамотної маркетингової стратегії.
  •      Паралельна seo-оптимізація сайту з широкого спектру семантики дозволяє з часом повніше охопити вашу потенційну аудиторію. Сайт буде видно при пошуку за цільовим, але різноманітним ядром запитів.

 

 

Як ми працюємо над просуванням юридичного сайту

 

Конкретну стратегію ми розробляємо, виходячи з особливостей компанії-замовника та займаної нею ніші на ринку юридичних послуг. Коротко окреслимо можливі дії:

  •      адвокат - необхідну аудиторію можна залучити досить швидко: створюється ефектний лендинг або сайт-візитка та запускається контекстна реклама адвоката, використовуються методики крауд-маркетингу з елементами SEO та SMM;
  •      невелика компанія – щоб наростити клієнтську базу та проектні замовлення, знадобиться повноцінний сайт, SEO-просування, вузькоспеціалізована рекламна кампанія, продумана піар-стратегія та розсилки;
  •      юридичний холдинг із власним PR-відділом — крім використання СЕО-методик, на сайті розміщуються клієнтські кейси, ведеться розділ з корисними матеріалами, вітається участь юристів у профільних конференціях та семінарах з написанням та публікацією прес-релізів, статей, а сайт компанії підключається до партнерської програмі.

 

Займаючись розкручуванням у соціальних мережах, ми фокусуємося на впізнаваності особистого (для адвоката) або корпоративного (для юридичної компанії) бренду. Одним із найскладніших, але важливих моментів є створення експертного юридичного контенту. Потенційний клієнт адвоката, націлений на отримання конкретної послуги досвідченого юриста, ретельно моніторить інтернет, вивчаючи отриману інформацію про фірми, що працюють у сфері, що його цікавить. І довірятиме він не відвертій рекламі юридичних сайтів, а максимально компетентній думці.

Ми довіряємо створення юридичного контенту копірайтерам, які володіють специфікою теми та створюють тексти, зрозумілі та корисні для вашої цільової аудиторії. Реклама покликана привести безпосередньо на сайт, де можна записатися на консультацію до адвоката, залишивши свої контакти.

Також у соцмережах публікуються цікаві пости з конкретними кейсами або у форматі «питання-відповідь». Це дозволяє продемонструвати професійну компетенцію ваших юристів та загальний досвід компанії у вирішенні різноманітних питань. Зацікавлена аудиторія звертатиметься до вас, як до фахівців, які заслуговують на довіру. Щоб з'ясувати, які аспекти юридичної тематики цікавлять ваших потенційних клієнтів, ми використовуємо статистику запитів з ПС Google.

 

Всі статті...

Заявка на консультацію

Я не робот*