Інтернет магазин автозапчастин

Категорія: Інтернет магазин

24 февраля в начале войны был взломан хостинг Фри Хост
В результате сайт потерял все фото и тексты. Хостинг не смог восстановить контент.

Работы по восстановлению ведуться

 

 

Кому на сайті потрібен каталог автозапчастин

Сайт-каталог автозапчастин актуальний для тих, хто хоче відкрити онлайн-бізнес з можливістю масштабування в майбутньому. Для виробників та постачальників запчастин така сторінка потрібна, щоб просунути товари в інтернеті, залучити нових покупців. Автодилери та автомайстерні зможуть показати рівень сервісу, наявність оригінальних запчастин. СТО — що не потрібно наперед купувати запчастину, а можна одразу приїхати на ремонт.

Яким має бути сайт інтернет-магазину автозапчастин

Рекомендуємо створити сайт для магазину автозапчастин з каталогом та кошиком, щоб користувач зміг швидко знайти потрібний товар, вивчити його властивості, оформити замовлення. Подбайте про логічну структуру сторінки — потенційні клієнти заходять на сайт запчастин із конкретним запитом, і не захочуть витрачати час на довгі пошуки потрібної інформації.

Що врахувати при розробці інтернет-магазину автозапчастин

При створенні інтернет-магазину запчастин під ключ, пам'ятайте про три важливі пункти:
Цільова аудиторія інтернет-магазину автозапчастин

Щоб створити сайт, що продає, необхідно розуміти, хто його часті відвідувачі. Основні клієнти онлайн-магазинів автозапчастин – чоловіки середнього віку у вашому місті. Але не забувайте і про інші сегменти цільової аудиторії: автомобілем може володіти людина будь-якої статі або статки старше 18 років.


Конкуренти

Кількість конкурентів залежить від географічних локацій вашого бізнесу. У мегаполісах чи регіональних центрах сотні офлайн та онлайн магазинів з приблизно однаковими товарами, цінами. У маленьких містах їх набагато менше, що полегшить розкручування сайту автозапчастин.

УТП

Унікальна торгова пропозиція наголошує на основних перевагах вашого магазину. Воно має відповідати кожній цільовій групі, вирішувати проблеми, передбачати заперечення. Якщо ваша клієнтська база неоднорідна, створіть окремі посадкові сторінки для кожного сегмента аудиторії, з індивідуальним ПТП.

Дизайн інтернет-магазину автозапчастин

Запасні частини автомобілів часто спричиняють асоціацію з гаражем. Зважайте на це при створенні візуального оформлення сайту: використовуйте відтінки сірого, імітацію цегляної кладки. При виборі текстурного фону, переконайтеся, що він не відволікає відвідувачів, не знижує читабельність тексту. Використовуйте лише якісні зображення з високою роздільною здатністю.

Подбайте про логічну структуру, зручну навігацію. Додайте багаторівневе меню, яке дозволяє користувачеві потрапити на потрібну сторінку за один клік. Не забудьте адаптувати дизайн сайту запчастин під мобільні пристрої, щоб сторінка коректно відображалась на смартфонах. Це важливо не тільки для зручності потенційних клієнтів, але й для просування сайту у пошукових системах.


Текстовий контент інтернет-магазину запчастин

Текстовий контент на сайті запчастин має бути корисним, відповідати автомобільній тематиці. Розмістіть детальну інформацію про технічні характеристики товарів, заведіть блог із експертними статтями з ремонту та обслуговування авто. Подбайте про те, щоб потенційний клієнт відразу знайшов відповіді на його питання. Регулярно додавайте нові статті, щоб сайт не здавався занедбаним.

Структура сайту інтернет-магазину автозапчастин

Перед розробкою магазину, продумайте основні елементи її майбутньої структури.

Як організувати каталог інтернет-магазину запчастин

Користувачі шукають товар за назвою деталі, призначенням (паливний фільтр, масляний фільтр), маркою машини, системою автомобіля (двигун, ходова частина). Тому створіть каталог із кількома розділами, щоб замовник зміг знайти потрібну запчастину, навіть не знаючи її назви. Кількість таких розділів залежить від різноманітності товарів, які ви пропонуєте. Кожна сторінка має бути оптимізована під запити, популярні у вашому регіоні.


Рекомендовані товари

Аналізуйте поведінку гостей сайту: які товари вони шукають, чи порівнюють альтернативи, як швидко оформляють покупку. Передбачайте їх бажання на основі цих даних – додайте розділ із рекомендованими товарами.


Відгуки

Рекомендації інших користувачів викликають більшу довіру, ніж описані на сайті переваги. Попросіть клієнтів розповісти, чому вони обрали ваш інтернет-магазин, з якою проблемою звернулися, як їм допомогли підібрати потрібні запчастини та скільки часу вони чекали на доставку. Розмістіть їх відгуки, включаючи імена та фотографії.


Функціонал інтернет-магазину запчастин

При розробці інтернет-магазину автозапчастин подбайте про інтеграцію необхідних сервісів.

CRM

CRM-система необхідна для обробки та редагування замовлень, перевірки їх виконання, систематизації спілкування з клієнтами. Завдяки грамотному настроюванню даної системи, можна заощадити кілька годин на день.

Каталог із фільтрами

Щоб користувач міг одразу знайти потрібний товар, додайте фільтри до каталогу вашого інтернет-магазину. Надайте клієнту можливість вибрати тип деталі, марку машини, бажаний бюджет.

Кошик та платіжні системи

Щоб створити конверсійний сайт магазину запчастин, важливо, щоб кошик покупок відповідав цим правилам:

  •     Підтримувала найпопулярніші способи оплати;
  •     мала помітний ярлик на всіх сторінках сайту;
  •     Містила корисну інформацію про гарантійні терміни.

Сервіси доставки

Додайте докладний опис способів та термінів доставки. Опишіть сервіси, що використовуються, допоможіть клієнту вибрати відповідний. Якщо пропонуєте більше 2 варіантів, порівняйте їх у таблиці.


Онлайн консультант

Щоб відвідувач зміг поставити всі запитання одразу на сайті, додайте функцію онлайн-консультанта. Так замовнику не доведеться дзвонити чи писати вашим менеджерам. Подбайте про те, щоб на сторінці завжди був адміністратор, щоб користувачеві не довелося довго чекати на відповідь.

Форма зворотного зв'язку

Якщо в каталозі немає потрібної запчастини, це не привід втрачати замовника. Необхідну деталь можна привезти на замовлення. Форма зворотнього зв'язку допоможе більш докладно відповісти на запитання чи прохання потенційних клієнтів, отримати їх контактні дані. Важливо, щоб вона не містила більше 3-5 питань, щоб не відлякати відвідувача.


Просування інтернет-магазину автозапчастин

Для просування сайту інтернет-магазину запчастин використовується чотири основні методи: SEO, соцмережі, контекстна та офлайн реклама.

Регіональне seo просування магазину запчастин

Клієнти шукають найближчого продавця запчастин, щоб машину можна було полагодити в короткі терміни. Тому для цієї ніші актуальна регіональна розкрутка. Перед SEO-просуванням оптимізується час завантаження сайту, до фотографій додаються атрибути Alt, мета теги впроваджуються ключові онлайн-запити користувачів. Щоб вийти в ТОП видачі пошукових систем, рекомендується використовувати низькочастотні ключі.

Наші переваги

Ми працюємо з 2002 року і за минулий час накопичили багатий досвід рішень у різних галузях створення сайтів.
Сайт, створений нашою веб-студією, зможе обслуговувати будь-який співробітник вашої компанії, незалежно від його рівня знання комп'ютера.

Працюємо 20 років

Індивідуальний підхід до клієнта - розробка сайтів, що відповідають вимогам клієнтів.

Понад 300 клієнтів

Допомагаємо нашим клієнтам збільшити продажі через інтернет та зробити бізнес ефективнішим.

Понад 1000 проектів

Великий досвід роботи над проектами різної складності. Індивідуальні проекти.

Завжди вчасно

Робота в рамках договору та технічного завдання, з гарантією та відповідальністю виконавця.

Нічого зайвого

Індивідуальні та прості системи керування сайтом. Просто в управлінні.

Готові рішення

Ми раді запропонувати вам індивідуальні рішення для вашого бізнесу, які не потребують спеціального навчання.