Создание интернет магазина сштор Арт Фьюжин Киев

Категория: Интернет магазин

Створити сайт майстра з пошиття штор

Не часто, але буває здається, що не так просто виявляється створити свій власний сайт майстра з пошиття штор. Багато хто думає, що достатньо придумати назву, написати тексти, розмістити картинки і справу вирішено. Але процес створення — це копітка праця, яка без певних знань у цій галузі вимагає допомоги спеціалістів. Ви замовляєте тему, дизайн, а через деякий час отримуєте те, що бажали, не долагоджуючи при цьому жодних зусиль.

Багато хто запитує: навіщо взагалі мені він потрібен? Ось відповідь, це найкращий спосіб розповісти про свою компанію або свій товар.

Створивши ресурс саме тієї тематики, яка вас цікавить та розмістивши на ньому своє оголошення або рекламу, Ви показуєте відвідувачам, що Ви можете їм запропонувати, а як відомо, вже зовсім мало людей, які не відвідували б інтернет. Для майстра з пошиття штор це дуже ефективний спосіб розповісти про свої послуги та підвищити прибутковість вашого бізнесу. Тому, перш за все, плануючи свою справу в мережі інтернет, Ви повинні замислитися над створенням якісного інтернет-представництва, яке повністю зацікавить відвідувачів.


Замовивши у нас сайт – і у вас з'явиться готовий до роботи та бізнесу професійний ресурс. Вам залишиться лише наповнити його всією необхідною для вас текстовою інформацією, фотографіями та іншим контентом. З часом ваш сайт повинен розвиватися, збільшиться відвідуваність, кількість замовників. Неймовірно просто у нас не тільки створювати рекламні сторінки, але й керувати ними.


Як просувати сайт з пошиття штор

Які б якісні та красиві штори ви не шили, без просування та реклами ви втрачаєте велику кількість потенційних клієнтів. Сарафанне радіо це, звичайно, добре, але клієнтів багато не буває. Тому щоб не прогаяти вигоду, ми розповімо, як самостійно просувати салон з пошиття штор. Наші поради засновані на особистому досвіді і, звичайно, не претендують на звання істини. Робити чи ні — вирішувати лише вам. Єдина рекомендація, на якій ми завжди наполягаємо – не поспішайте та не ігноруйте спліт-тести. Всю інформацію для вашої зручності ми згрупували у декілька основних категорій.

1. Зображення

Штори – обов'язковий елемент дизайну. А дизайн, як відомо, руками не доторкнешся. Тому, щоб представити свій товар у всій красі, подбайте про фотографії. Краще, якщо їх буде зроблено професіоналами — з ретушшю, не заваленим горизонтом і нормальним освітленням. Якщо дорогий фотограф не міститься у вашому бюджеті, можете пошукати початківців. Дуже часто вони роблять таку роботу недорого — заради напрацювання портфоліо.

Зображення можна розмістити як у спільній галереї, так і розбити їх на «Останні роботи» (фото ваших останніх замовлень), «Готові роботи» (те, що можна купити зараз) і «Наші роботи» (повна галерея ваших робіт, фото від клієнтів і т.д.). Не забудьте додати до фотографій описи - це допоможе їм брати участь у пошуку та ранжуватися нарівні з іншими матеріалами.

Демонстрацію зображень можете зробити будь-яку: слайдер, мозаїка, автоматичне прокручування тощо. Також подбайте про те, щоб зображення можна було збільшити та розглянути у подробицях.

2. Трастові елементи

Якщо ви не зможете викликати у відвідувача сайту довіру, вам не вдасться перевести його в категорію потенційних клієнтів. У веб-дизайні для створення сайту для цього використовують різні прийоми. Наприклад, використання синього та його відтінків, згідно з психологією кольору, асоціюється зі спокоєм і викликає у клієнта довіру. Ось ще кілька прийомів, які допоможуть підвищити довіру клієнта до вас:

  •     Відгуки. Про те, що вони мають бути справжні, а не замовні, знають усі. І все одно із завидною постійністю багато хто це правило порушує. Не обов'язково просити кожного клієнта написати відгук на сайт. Можна зробити це більш м'яко та ненав'язливо: залишити на видному місці книгу подяк, у соціальних мережах оформити відповідну бесіду чи обговорення, на сайті розмістити блок відгуків на видному місці. Одна з головних умов – залишити відгук має бути легко та швидко. Жодної реєстрації, повного ПІБ, дати народження тощо.
  •     Подяки. Їх зазвичай пишуть юридичні особи. Це також підвищить ваш престиж в очах клієнта. Тому що, якщо прості відгуки можна купити досить легко, подяки купити або підробити в рази важче. І небезпечніше з погляду суду. Тому, якщо ви співпрацюєте з корпоративним клієнтом, ненав'язливо попросіть його про це;
  •     Сертифікати Тут ви можете викласти ксерокопії сертифікатів про освіту ваших дизайнерів, майстрів, колористів і т.д. Люди куди охочіше довіряють фахівцям із освітою, ніж самоучкам;
  •     Грамоти.

3. Соціальна активність

 Тільки уявіть собі — 6 годин людина витрачає на те, щоб використовувати Інтернет, зокрема соціальні мережі.

Погодьтеся, безглуздо було б не скористатися такою можливістю і прогаяти шанс розповісти про себе через ваших клієнтів. Для цього додайте іконки соціальних мереж, у яких у вас є облікові записи, на чільне місце. Для зручнішого та швидкого розповсюдження контенту додайте кнопки розшарування у соціальних мережах.

Також активність допоможе підтримати чат. Це може бути як чат-бот, так і чат із консультантом.

4. Корисний контент

Корисним контент має бути з погляду відвідувачів, пройдіться соціальними мережами та сайтами конкурентів.

Також не забувайте про такі корисні речі, як кошик. У ній покупець може дозамовити товар, повернути його або скасувати замовлення. Робити це через кошик в особистому кабінеті набагато простіше, ніж телефонувати консультанту або чекати на зворотний дзвінок. Спростить роботу з вашим сайтом та всілякі калькулятори розрахунку пошиття штор. Ось, наприклад, яким цікавим і функціональним калькулятор з пошиття штор може бути:

Тут ви можете самостійно розрахувати не тільки розміри штор, але й вибрати їх колір залежно від загального дизайну приміщення, кількості секцій на вікнах і т.д.

Ще один важливий елемент, який є обов'язковим для інтернет-магазину — докладний прайс. Він має бути актуальним: надходження нового матеріалу, попереднє замовлення, залишки — все це слід відображати у прайсі. Деякі фахівці рекомендують замінити його зворотною формою дзвінка — нібито можна зібрати базу клієнтів для розсилки. Проте робити цього категорично не радимо. Як показує наша практика, люди охочіше йдуть на контакт, коли бачать перед очима фіксовану ціну.

5. Підвищення конверсії

Метою конверсії може бути як підвищення продажів, а й збільшення кількості переходів на сайт чи соціальні мережі, кількості заявок, дзвінків тощо. Залежно від вибраної мети можна використовувати різні інструменти. Це може бути:

  •     Проведення акцій. Наприклад, знижка Х% на весь асортимент магазину;
  •     Створення банерів та форм для зворотного дзвінка;
  •     Створення чи вдосконалення СТА-елементів;
  •     Подарункові сертифікати на певну суму або послугу (наприклад, пошиття штор, індивідуальний дизайн тощо).

Існує безліч способів підвищення конверсії, їх вибір залежить від ваших цілей та вашої фантазії.

Наши преимущества

Мы работаем с 2002 года и за прошедшее время накопили богатый опыт решений в различных областях сайтостроения.
Сайт созданный нашей веб-студией сможет обслуживать любой сотрудник вашей компании, не зависимо от его уровня знания компьютера.

Работаем 14 лет

Индивидуальный подход к клиенту - разработка сайтов отвечающих требованиям клиентов.

Более 100 клиентов

Помогаем нашим клиентам увеличить продажи через интернет и сделать бизнем эффективнее.

Свыше 1000 проектов

Большой опыт работы над проектами различной сложности. Индивидуальные проекты.

Всегда в срок

Работа в рамках договора и технического задания, с гарантией и ответственностью исполнителя.

Ничего лишнего

Индивидуальные и простые системы управления сайтом. Просто в управлении.

Готовые решения

Мы рады предложить вам индивидуальные решения для вашего бизнеса, которые не требуют специального обучения.